Buurtforum De Zijlstraweg

De rest van de brief
Gepost door : Ria met ip: 143.176.97*
Op: 27/07/2013 15:11
Voor de goede orde wil ik verder nog laten weten dat het niet de bedoeling is op wat voor manier ook verplichtingen te scheppen.
Nee, gewoon goed met elkaar overweg kunnen en elkaar helpen indien nodig is wel fijn in zo'n klein buurtje als dit. Al is het alleen maar om elkaars pakjes van de post aan te pakken

Ook is het handig om wat simpele zaken af te spreken indien we hier op het grasveld aan de gang gaan.
Daarbij denk ik aan: Geen harde muziek voor de kleintjes en ouderen onder ons (al zou akoestisch gitaarspel met zang rond een brandende vuurkorf natuurlijk wel errug leuk zijn indien er zich muzikanten onder ons te blijken bevinden )
Je eigen troep opruimen lijkt mij vanzelfsprekend.

Het is begrijpelijk dat de meesten onder ons eerst de kat uit de boom willen kijken en daarom zal ik het 1e voorzetje geven en eens kijken of dit volgende week plaats zou kunnen vinden. Dus zet de link alvast bij je favorieten/bladwijzers en kom dagelijks even neuzen of er al wat te doen is.
Het is ook de bedoeling dat iedereen zijn eigen eten en drinken meeneemt en een stoel. De tafels worden wel uit de tuinen, behorende bij het huizenblokje van de nummers: 17 t/m 27, gesleept waarachter de evt. bijeenkomsten ook plaats zullen vinden omdat die plek het makkelijks te bereiken is voor iedereen.

Indien jullie zelf ook nog leuke ideeën hebben kunnen jullie die ook kwijt op het forum.

Nu ben ik erg benieuwd hoeveel respons er komt op het door mij voorgestelde initiatief. Zo niet dan is het ook niet erg want gewoon met ons eigen cluppie hier is het ook gezellig

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Arie, Esther en Jeffrey met ip: 178.84.9.*
Op: 28/07/2013 14:29
Hallo buuf Ria en de rest van de buurtjes,

Wij zijn er wel voor in voor een gezellig avondje met z'n allen!

Groetjes van ons

Gepost door: tamara met ip: 77.172.102.*
Op: 28/07/2013 17:55
He ria,

Wat een ontzettend leuk idee!! Wij zijn voor!!
Het lijkt me wel leuk om een keertje zelf iets te koken en dat er meerdere mensen dat doen.
Is een keer wat anders dan bbq.

Gepost door: Ria met ip: 143.176.97*
Op: 28/07/2013 18:25
Hoi Essie en Tamara
quote
Gepost door: tamara met ip: 77.172.102.*
Op: 28/07/2013 17:55
He ria,

Wat een ontzettend leuk idee!! Wij zijn voor!!
Het lijkt me wel leuk om een keertje zelf iets te koken en dat er meerdere mensen dat doen.
Is een keer wat anders dan bbq.

Dat vind ik ook Tamara!
Komende vrijdag wordt het weer warm en zouden we het een keer uit kunnen proberen.
Wat zullen we dan doen, allemaal je eigen pasta of salade meenemen of gewoon alles door elkaar?

Gepost door: joor jolanda met ip: 80.60.121.*
Op: 28/07/2013 19:48
ha ria het lijk ons een leuk idee groetjes joor Jolanda michael Monique prins

Gepost door: Arie, Esther en Jeffrey met ip: 178.84.9.*
Op: 28/07/2013 20:51
Het lijkt ons ook helemaal leuk, en iedereen wat maken lijkt me ook en leuk idee! Wel even afstemmen wie wat maakt denk ik, en ook met hoevelen we precies zullen zijn die avond!

Gepost door: Ria met ip: 143.176.97*
Op: 29/07/2013 10:40
Fijn dat jullie ook van de partij zijn Joor en Jolanda!

Nu lijkt het komende vrijdag wel warm te worden en is het in mijn keuken (die 's middags pal op de zon staat) geen doen om te koken.
Dus ik denk dat ik me op een salade ga storten.
Voor de liefhebbers die dan liever barbecuen kan dat natuurlijk ook. Die moeten dan wel zelf hun barbecue meenemen

Gepost door: Ria met ip: 143.176.97*
Op: 29/07/2013 10:41
Ik zal hier even een apart topic over openen.


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |